Op de achtergrond het oude fietsie. Na 10 trouwe jaren mag zij verder haar leven slijten als busfiets. Op de voorgrond het nieuwe stalen ros. Natuurlijk met A.B.S. en P.D.C. en B.A. en T.C. Sorry ik zal het meteen vertalen. .A.B.S. kennen we wel maar kenden jullie de Park Distance Control of de Brake Assist en de Traction Control. Natuurlijk schijfremmen, automatische verlichting. Boordcomputer met MP3. 8 versnellingen, anti-lek-banden, geveerde voorvok, geveerde zadelpen. O JA, JE KUNT ER OOK OP FIETSEN EN NOG LEKKER OOK.
donderdag, april 10, 2008
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
11 opmerkingen:
kun je er ook mee bellen????
van harte Sandra, ik hoop dat je er veel fietsplezier aan zult beleven.
xxx
Nou nou dat is de 5000 euro wel waard ;)
Maar ik heb de fietssleutel van mn batavia ook weer gevonden jee!!
xx Hedwig
een geweldige fiets, op naar de volgende 10 jaar!!!
heel veel fiets plezier.
Zit er ook een Tom Pouce op?
Tuuurlijk. Ze zit met een hele brede glimlach op de fiets
Tuuurlijk. Ze zit met een hele brede glimlach op de fiets
Ik ben nog wel heel erg benieuwd naar de Park Distance control. Het roept een bij mij een beeld op vanuit een ver verleden, waar sprake was van een uncontrolled parking on distance ( je sprong van de fiets en met een beetje mazzel reed die nog een metertje of 10-15 door, waarna deze zich zelf enigzinds ongecontroleerd parkeerde. Je begrijpt dat ik reuze benieuwd ben naar de recentere ontwikkelingen in de voortschrijdende techniek.
Onder het genot van een flesje wijn zal ik de volgende keer, misschien wel Friesland, het ultieme verhaal van de P.D.C. uitleggen. Dit wordt een verhaal waar maar één motto voor geldt. GL & KD want anders is het IP & WW.
Joep,
Je maakt me wel heeel nieuwsgierig!
Ik kan haast niet wachten.
See you at camping 't Hop of misschien wel eerder in het museum van Jopie Huisman
See you at camping 't Hop of misschien wel eerder in het museum van Jopie Huisman
Een reactie posten